Somliga saker..

En del känslor kan jag inte förklara eller jag kan men det är svårt för andra att förstå.

Som att föda barn den smärtan går inte att beskriva för det finns ingen sån smärta.

Smärtan eller snarare tomheten efter en förälder som gått bort går inte heller att beskriva .

Det är något som var och en måste uppleva för att förstå.

Precis som det är med smärtan vid en förlossning.

Sov gott lilla mamma!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Somliga saker..

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Kram vännen! Jag förstår inte, men jag kan ana att det är hemskt tomt.

  2. Linda skriver:

    Åhhh mmin fina fina Mia! Jag beklagar för förstår gör jag inte, inte än men den dagen kommer för oss alla. Många kramar

  3. Lairama skriver:

    Kram!

  4. Johanna skriver:

    Åh Mia, har inga ord och kan inte heller förstå men jag tänker på dig.
    Många kramar Johanna

  5. Lotta skriver:

    Beklagar. Kram!

Kommentera

