Efter litet uppehåll..

tänkte jag vara med i trissen igen.

Den här veckan som är sista FOTOTRISSEN innan sommar uppehållet handlar om

GISSA TEMAT..

Svaret är första kommentaren…

Mer Gissa temat hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Efter litet uppehåll..

  1. Mia skriver:

    Ja..FOTBOLL är svaret.

  2. Anette skriver:

    Flotte bilder og kul triss 🙂

  3. 4U2 skriver:

    Valde mellan fotboll och målvakt. Lite när iaf! 🙂

  4. tantmarit skriver:

    JAG trodde det var målvakt, så jag fick en ½ poäng då eller? 😛 Hehe…

  5. Mona skriver:

    Fotboll, absolut!

  6. Jah Hollis skriver:

    Fotboll, det kunde till och med jag räkna ut.
    Sveriges landslag spelar sin första match i VM-slutspelet om en timme.

Kommentera

