Hur ser det ut där jag är…

är temat för trissen idag..

I går var vi på 20  års uppvaktning då såg det ut så här..

Goda kräftor

Vad är det för blomma?

Trädgårds dekoration

HÄR kan ni se fler bilder..

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hur ser det ut där jag är…

  1. ALexandras Blogg skriver:

    Fina bilder på veckans triss. Fint med kort skärpedjup på de två sista bilderna. Kräftorna ser fantastiskt goda ut!

  2. Barnens Hjältar skriver:

    Kräftor ser inte helt fel ut 😛

  3. Pialotta skriver:

    Kräftor hade vi igår, så himla gott.. Frökapslen har jag ingen aning om vad det är för blomma i tidigare stadium.. men vacker är den:)

  4. Jah Hollis skriver:

    Ja, det är dags för kräftor nu. Fin triss.

  5. Jan Helleberg skriver:

    Härliga bilder med färgglada kräftor. 🙂

Kommentera

