En lugn kväll

det händer inte så mycket. På måndag börjar skolan igen.

Stora O har varit utan medicin sen maj, då var det inga speciella lektioner.

Det ska bli spännande att se  om han fixar skolan utan. han är som en duracell kanin och kan inte sitta still särskilt länge . Om han inte fixar det så får han börja igen när det är skola.

Älskade unge.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En lugn kväll

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Förstår att det blir spännande att se om det fungerar. Håller en tumme 🙂

Kommentera

