Vid vatten…Nr:146

av fototriss. Jag har så många bilder vid vatten..Jag väljer ett från i dag när det firades båt klubbens dag. Jag har vatten omkring mig där jag bor en liten sjö några 100 m bort och Mälaren åt andra hållet några 100 meter bort. De andra kortet kommer från Åland efter ett häftigt regn väder hittade jag pölen.. Tredje bilden är från Ljungbyholm utanför Kalmar en kväll när vi var och fiskade. För övrigt hade vi 24 grader varmt och klar blå himmel i dag lördag.

Mer vatten bilder kan du se här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vid vatten…Nr:146

  1. judotter skriver:

    Lugnet själv på sista bilden. O vi går mot höst.

  2. Barnens Hjältar skriver:

    Jättefina bilder, sista är snyggast men första är häftigt actionfylld!

  3. Sister Moonshine skriver:

    Fina vattenbilder. Den tredje är vacker med sin lugna spegelbild av träden.

    /Åsa

  4. Jah Hollis skriver:

    Oj, det var väldiga kontraster i dina bilder. Från båtar i full fart till stilla spegelbank yta.

  5. SigridfraEnget skriver:

    Fina bilder. Trean är underbar!

  6. Tine skriver:

    Fina bilder, och passande till trissen.
    =o)

  7. Syster Yster skriver:

    Trevlig triss med skön stämning! 🙂

Kommentera

