En av dessa dagar

Idag har jag haft förkylnings känning hela dagen . Det är så jobbigt med huvud värk och allmän olust känsla i kroppen . Gick hem vid fyra med gott samvete jobbat 45+ den här veckan.
Mammas lgh är ute på försäljning och den har hamnat på en bra summa , hoppas bara att vi får ta del av den. När jag kom hem  bakade jag Västerbotten paj .
Köpte smördeg fast jag visste att det inte skulle funka. Ock mycket riktigt. Tänkte att jag gör en pajdeg och river osten efter . Vad hände????Mat beredaren gick sönder. Eller brann upp ( smiles confuse) det hände när det var en halv timme kvar till vår bil hämtning . Riva en halv kilo ost för hand hu… Men pajerna blev klara och vi har ätit super goda svenska kräftor hos våra goda vänner.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i . Bokmärk permalänken.

Kommentera

