Skyltar Fototriss nr:147

Jag hade tänk använda InstaTriplet idag , men har inte riktigt koll på hur det är så det får bli nästa vecka. Översta bilden är tagen på en rundvandring i Kalmar, de andra två är tagna på Åland. Men triss hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Skyltar Fototriss nr:147

  1. Lena o Tommy skriver:

    En riktigt fin triss. Gillar första bilden. Är det årtalet då huset är byggt som står på husväggen?

  2. Jah Hollis skriver:

    Fina trissbilder. Snygga och färgstarka skyltar.

  3. Barnens Hjältar skriver:

    Jättefin triss! Ha en fin söndag!

  4. Jan Helleberg skriver:

    Jättefin triss, härlig färg i bilderna. Fint fotat. 🙂

  5. judotter skriver:

    Andra bilden får mig att undra:
    är det en by som ligger på en ö där man får vård eller
    dör på våren??
    Fin triss med härliga färger.

  6. Åke Blomqvist skriver:

    Härliga och kraftiga skyltar, fin triss och bra fångat.

Kommentera

