NR: 148 Skugga

Hotell Skeppsholmen, en härlig sommar avslutning.

En skugga av min syster .

Hmm vem är det här??? Kliar mig i huvudet och får fundera en stund. 😉

Mer underbara bilder hittar du som vanligt HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till NR: 148 Skugga

  1. Charlotta skriver:

    Fin triss. Mittenbilden var klurig, men sedan såg jag skuggan av din syster. 😀

  2. 4U2 skriver:

    Säger som ovan och så undrar jag också vem den på sista bilden kan vara, klurigt! 🙂

  3. Ing-Marie skriver:

    kul triss, antar att det är du som är den sista bilden,

  4. Marie-Louise skriver:

    en fin triss. första bilden gjorde mig törstig 🙂

  5. Jah Hollis skriver:

    Snygga skuggor i dina trissbilder.

Kommentera

