Den här veckan

vill Helena på Fototriss se hur det ser ut runt om i landet.

Här hos mig var det en väldigt grå dag igår på allhelgonadagen.

Vi var uppe på minnes stund i Ersta kyrka.

Senare på kvällen åkte vi till Skogskyrkogården.

Mer bilder från trissare världen över hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Den här veckan

  1. Sivinden skriver:

    Stemningfulle, vakre bilder.

  2. Härlig avslutning på trissen, vackert med så många ljus!

  3. Erik "Semlan" skriver:

    Snygga bilder. Jag faller för ditt första foto. Så läckert foto från Söders höjder! 🙂
    Blir lite osäker på vilken kyrka det är, är det Katarina kyrka? 😉
    Så är trean vacker den med. Jag besökte själv en kyrkogård, men valde bort de bilderna.
    Tack för din kommentar. 🙂

  4. Ingalill skriver:

    Vackert med alla ljusen 🙂

  5. Barnens Hjältar skriver:

    Fin höstlig triss!

  6. Sister Moonshine skriver:

    Fint och stämningsfullt med alla ljus.

  7. Gela skriver:

    Vackra och stämningsfulla bilder. Ha en fin kväll/Gela

  8. esseus skriver:

    SISTA BILDEN ÄR HELT SUVERÄN, VILKET LJUS, VILKEN GLÖD!

  9. Lena o Tommy skriver:

    Vackert och stämningfullt!

  10. mimmione skriver:

    gillar din sista bild som en påminnelse om Alla helgon och de vi saknar…

  11. Anita skriver:

    Visst är det stämningsfullt (bild 2 och 3) men bild 1 är den vassaste, lite oväntad.

  12. Pysselfarmor skriver:

    Tredje bilden väldigt vacker och stämningsfull.

  13. Jah Hollis skriver:

    Fina bilder, speciellt den nedersta med alla ljusen.

  14. Åke Blomqvist skriver:

    Fin stämning, sista bilden blir min favorit!

  15. Ping: Fototriss del 166 « Miloa’s

Kommentera

