Temat idag är

Kvinnligt i fototriss.Jag är inte särskilt kvinnlig av mig, eller kanske?? Jag sminkar mig inte till vardags tänker inte så mycket på mitt utseende. I alla fall inte som det var när man var yngre, då det var allt . Min man tyckte att jag skulle ta kort på Wordfeud, han anser att det är ett kvinnligt spel men på tunnelbanan ser jag bara killar spela det. Här kommer då mina kvinnliga bilder som är en bit av mina måsten.

 

Mer om kvinnlighet hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Temat idag är

  1. Trevlig triss att fundera över…vad är det i flaskorna, på stolen, favorithalsband?

  2. Kvinnligt. Det där med iPhonen känner jag igen. Den använder även min sambo flitigt.

  3. SigridfraEnget skriver:

    Kvinnliga bilder – absolut

  4. Jah Hollis skriver:

    Det ser väldigt kvinnligt ut.

  5. Anni skriver:

    Det blev ju en bra tematolkning!

Kommentera

