Hemma

Vab dag två. Hostigt men än så länge håller sig febern borta .
Igår hände det en rolig sak.
Stora O i familjen har sin problem och har haft en jobbig tid. Men nu tar han medicin igen och det funkar bra. Hans läxa den här veckan är att han ska prata engelska hemma. Igår var det en underbar måne ute och O gick ut i köket och stod och tittade på månen länge, sen kom han tillbaka och konstaterade
Nu har jag gjort min läxa , jag har pratat engelska med månen.

Jag vad säger man förutom bra gjort? Tur att vi har honom i vår familj.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hemma

  1. Bella skriver:

    Vilket fiffigt barn! … och månen pratade säkert tillbaka!

Kommentera

