Fototriss.

Den här veckan är det mysigt som är temat.
Igår hade jag och sönerna en mysig dag på Akvaria museum tillsammans med goda vänner från Kalmar.


För övrigt visade Stockholm på sin mysiga sida med strålande sol.
Mer triss finns på http://www.fototriss.blogspot.com

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fototriss.

  1. Pysselfarmor skriver:

    Det är mysigt med sådana här utflykter tillsammans med goda vänner. Vilken tur att ni också hade ett bra väder.

    ha en fortsatt skön första advent

  2. llhertz skriver:

    Mysigt med ungar, vänner, värme Stockholm, sol och Akvaria, fint triss

  3. Pialotta skriver:

    Så ni har haft strålande sol ni.. igår hade vi en aning solstänk här, men idag och särskilt nu ikväll så stormar det riktigt mycket.. otäckt är det 😦 Strålande mysfaktor i dina bilder 🙂

  4. Beppan skriver:

    Härligt med så ´na dagar!! Och sol dessutom – gör ju allt ännu mysigare!

  5. SigridfraEnget skriver:

    Mysiga bilder till teman!

  6. Anita skriver:

    Skönt mys med barnen och sol och blå himmel – en riktig mystriss!

  7. Jah Hollis skriver:

    Fina trissbilder som passar temat perfekt.

Kommentera

