Fototriss 160

December månad går i det rödas tecken. I går var vi hos min pappas fru (styvmamma?) och firade hennes födelsedag. God oktobersoppa och glada skratt . Hon hade lite röda saker som jag så klart tog kort på.

Mer röda bilder finns HÄR

Det är tävling och fina priser från collstuff kan man vinna.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Bild | Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fototriss 160

  1. mammakero skriver:

    En juligt röd julstjärna, det är rött som det kan bli!
    Fin triss!

  2. Charlotta skriver:

    Det finns mycket vackert som går i rött vid den här tiden. Snygg triss!

  3. Oliver skriver:

    Stämningfullt och fint!

  4. Barnens Hjältar skriver:

    Fin röd tråd igenom trissen 🙂

  5. Kicki skriver:

    Julstjärnor ska vara röda…och vilket skojigt juläpple…för visst är det väl det?

  6. Cici skriver:

    En triss med fin röd julkänsla.

  7. llhertz skriver:

    Det riktigt lyser av värme och julstämning i din fina röda triss.

  8. Åke Blomqvist skriver:

    En röd och varm triss 🙂

Kommentera

