Fottriss omgång 164 ”Less is more”

 

Jag valde att lägga ut bilder från torpet på Åland. Där är det Less is more, med ute dass och inget vatten.

Men underbart härligt och bra ställe att fotografera ifrån.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Bild | Det här inlägget postades i Foto triss, Små prat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fottriss omgång 164 ”Less is more”

  1. Ingalill skriver:

    Läcker mitten bilden är 🙂

  2. Lairama skriver:

    Verkar vara ett mysigt ställe. Ibland behöver man komma ifrån civilisationen och
    bara vara.

  3. Johanna skriver:

    Väldigt fina foton Mia, är det du som är så duktig?

  4. Kicki skriver:

    Fint med svartvita bilder, passar bra till miljön med utedass och allt! Det är härligt att leva så ett tag , man uppskattar allt så mycket mer när man kommer hem då!

  5. Barnens Hjältar skriver:

    Jättefina bilder!

  6. SigridfraEnget skriver:

    Ursnygga bilder!

  7. Jah Hollis skriver:

    Snygga bilder på veckans tema.

  8. bella skriver:

    En gammal skogskälke! Så kallade vi den, vi på hedenhösatiden. Ibland fick man komma med och åka. Man var livrädd! Man satt liksom bara på en bjälke och eftersom man körde i skog efter häst i terräng så känns en tur i bergochdalbanan som en promenad i parken. Det var att hålla i sig så gott man kunde. Ha ha, jag tänker på all lagstiftning och säkerhetsföreskrifter som nu finns om vård av barn på dagis och även i hemmet, för all del… ”Idag mina barn skall vi ut och köra stock i skogen!” Två år på Hall blev det väl… 😉

Kommentera

