Fototriss..

Jag har varit borta från bloggen ett tag.Jag har inte lust eller tid att skriva mer om det sen.

Teamat den här veckan i fototriss är PRICKIGT.

Min bilder är tagna i Auquaria .

 

Fler bider finns på fototriss

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Fototriss..

  1. Eva skriver:

    Det finns verkligen prickar över allt 🙂

  2. 4U2 skriver:

    Mycket prickar!

  3. Anki skriver:

    Härliga prickiga bilder! Fin triss!

  4. Ingalill skriver:

    Oj! Den såg lite läbbig ut 🙂

  5. mormor skriver:

    Fiskeprikker.
    Det er det under vann 🙂
    Flott triss 🙂

  6. Jenny skriver:

    Fin triss!

  7. Pialotta skriver:

    Prickiga blötdjur i vatten, så trevligt att se 🙂

  8. bella skriver:

    Oväntade och roliga prickar! Mitt i prick så att säga! 🙂

  9. Anni skriver:

    Snyggt fångat – det brukar ju vara svårt att få till de där akvariebilderna, men du har lyckats!

Kommentera

