Låååång

är temat i fototriss hittade några långa bilder i arkivet. De får duga.

Runt Mälaren har vi en lång brygga .

Chicken island är formad med en lång hals.

Även en liten krokodil har en lång svans.

HÄR finns det fler lååååånga bilder.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss, Thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Låååång

  1. Fin tolkad triss från flera hörn i världen! Trevlig annandag.

  2. Pialottan skriver:

    Trevligt med så olika bildval i fototeman.. vi tolkar så olika och så kul det är 🙂

  3. 4U2 skriver:

    Bra tolkat! Sista är bra att bara se på bild dock! 🙂

  4. Sussie B. skriver:

    Härliga bilder från Thailand ser jag. Usch vad jag
    längtar tillbaka till detta härliga land.

    Kram
    Sussie B.

Kommentera

