Fyrkant

är dagen tema på fototriss. Tävling är det också. Fina priser från COOLSTUFF.

Jag tänkte att vara lite mer kreativ idag så jag dök  ner i barnens legolåda..

mer fyrkanter hittar du på fototriss

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fyrkant

  1. Erik Semlan skriver:

    Klart kreativa fyrkanter. 🙂
    Den leken kan bli väldigt fantasifull.

  2. moa; skriver:

    Smart tänkt, så enkelt med att ”bara” bygga på dem, men det ger ju tre helt olika bilder. Och alla såklart med fyrkanter – kul idé! Tack för din kommentar hos mig,,,

  3. Britten Asplund skriver:

    Fin triss 🙂

  4. juanna-an skriver:

    det här var en kul variation!!

  5. mormor skriver:

    Lego er firkantet så det var en ”innertier”.
    Gøyal triss.

  6. SigridfraEnget skriver:

    AH! Vilken härlig triss!

  7. Anita A skriver:

    Barnens fyrkantiga saker förekommer här och var i denna triss, kul!

  8. llhertz skriver:

    Klart kreativt och snyggt genomfört!
    Lego är toppen 🙂

Kommentera

