Lugn

och skön helg. På dagen i går var vi och tittade på cyklar, både Lill l och Stora O behöver nya. Stora O`cykel är trasig så den är inte värd att laga till Lilla l.

Vi avslutade med att titta på bilar hann med Ford och Volvo innan vi åkte hem och tog en snabb fika hos Stephan. Han och hundarna var ensamma hemma. Trist för mycket sport snack blev det.

När vi kom hem beställde jag bord till mig och killarna på O`learys . Lasse gick i väg på Bajen yra med hockeyn .

När vi hade ätit världens godaste hamburgare hyrde vi tre filmer. Svensson,Svensson , för att en klasskompis till Stora O är med med vad tråkig den var, däremot så var En blomma från Afrikas öken desto bättre. Se den . I kväll ska vi se Warrior , den tyckte Anton att vi skulle se.  I dag var det en väl behövlig sovmorgon för alla, snart väntar tvätt stugan.

På Onsdag ska jag ha första träffen med föräldrar i ABC träff. Pirrigt i magen är det, men det blir bra.

Ha det bra.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

