Text i bild

Är temat i dag. Helena uppmanade oss att gå ut men jag gick fram till sängen. Där står en text som min gode vän har skrivit till mig. Ett härligt citat.. Från en bra sång..

Mer texter hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Text i bild

  1. Så fint! Och vilken bra triss det blev!

    http://provtyckningar.blogspot.se/

  2. Monkan skriver:

    Jag har sån dålig koll på musik och har ingen aning om vad det är för låt. Väldigt personlig och fint gjort att skriva ner citatet.

  3. SigridfraEnget skriver:

    Jättefin triss!!

  4. Gunilla skriver:

    Ord är viktiga!!

Kommentera

