Jag var

ledig i går . Stora O hade en tandläkare tid kl:12 . Han hade ett litet hål som han lagade direkt . Skönt att få det gjort .

Efter det åkte vi till skärholmen och shoppade bebis kläder. Barnen kusin har fått en lite gullig tjej. Ni kan tänka er att jag hade svårt att välja, men till slut blev det randigt från Polarn.

Lasse åkte till Västerås med ett gäng.

Jag hade sport förbud på tv och kollade film.

På kvällen gick vi ner till Vinterviken, kören sjöng, och elden tändes så effekt fullt.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag var

  1. bella skriver:

    Jag skulle så gärna vilja ha en magnolia i min trädgård. Vill, vill!
    De är så …. orientaliska på något vis!

Kommentera

