Så här ser det ut hos mig nr:15

Jag står på samma ställe som jag gjort förut för att ta den här fototrissen.

I mitt köks fönster kan man se mycket men jag ville få in blommor löv och grönska. Våren har kommit till stockholm i dag är det +14 och blåser kyligt. I lä värmer solen skönt. Fler bilder hittar ni HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Så här ser det ut hos mig nr:15

  1. Lisbet skriver:

    Så vackra spirande växter. Du har verkligen vår och blå himmel. Önskar det kom till oss också.

  2. Irene Kårlin skriver:

    Ja det är ljuvligt när träden blommar.

  3. Elisabeth skriver:

    Härligt med vår och blommor!!

  4. ainoannorlunda skriver:

    fint sammanhållen triss. ja, idag fick man hålla sig i lä för att kunna njuta av solen…
    aino

  5. Anita A skriver:

    Vackert blommande träd, ett riktigt vårbevis!

  6. bella skriver:

    Helt underbart! Jag är vårhög!

  7. jjessica skriver:

    allt från ditt fönster?? Nice=))

  8. Jah Hollis skriver:

    Det syns att våren har kommit en bit på väg nu.

  9. Ping: Den här veckan på Fototriss « Miloa’s

Kommentera

