Fototriss del 178 Tillsammans( för cancer fonden)

hDen här veckan uppmärksammar Helena på Fototriss Cancerfondens kampanj Tillsammans.

Så här skriver Cancerfonden:

1 av 3 får cancer. Men alla drabbas. 


Någon gång i livet drabbas vi alla av cancer – på ett eller annat sätt. En tredjedel av oss insjuknar förr eller senare, men många fler berörs. För bredvid varje cancersjuk person finns familj och vänner, vars liv vänds upp och ner. Men det går att besegra cancer – tillsammans! Med mer pengar kan Cancerfonden se till att färre drabbas och fler blir friska. Allra störst nytta gör du som månadsgivare. Då bidrar du långsiktigt till den främsta cancerforskningen samtidigt som Cancerfondens administrativa kostnader minskar.

För min del så är jag drabbad på nära håll. Min mamma gick bort i cancer för nästan 1 år sen . Så bli månads givare så att vi kan kämpa TILLSAMMANS för sk*t sjukdomen.

Nu till något trevligare . Nu i helgen var vi och hälsade på stor sonen ( egentligen är han bonus till mig men han är som min son)

Han har flyttat ner till Helsingborg så dit körde vi i fredags.

Mer TILLSAMMANS bilder hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fototriss del 178 Tillsammans( för cancer fonden)

  1. Lisbet skriver:

    Mysigt med svartvitt. I like
    ha en skön vecka

  2. SigridfraEnget skriver:

    Fin triss! Familj är viktig!

  3. bella skriver:

    Huuu den där cancern.Man är tacksam för att forskarna fortfarande har driven kvar att vilja VETA! Fin triss. Kul att se hur smågrabbarna gör medan vuxna talar :))

Kommentera

