Fototriss del 179 : Somrigt.

TÄVLINGEN
Tävlingen pågår fram till tisdag klockan 19.00. (Du kan dock vara med utom tävlan hela veckan som vanligt) För att delta i tävlingen ska du länka till denna sida hos Coolstuff:http://www.coolstuff.se/tag/Sommar i ditt Fototrissinlägg. Då har du chansen att bli en av de åtta finalister som gör upp om priserna i en omröstning.

VINSTERNA
Tre presentkort från Coolstuff:
1:a pris presentkort värde 1.000 kr
2:a pris presentkort värde 500 kr
3:e pris presentkort värde 300 kr

Mer tävlande bidrag hittar du HÄR

Den här veckan är det tävling så klart att jag vill vara med på den.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Fototriss del 179 : Somrigt.

  1. Karoleen skriver:

    Åh mysigt med sommaren.

  2. Solvarma Irene skriver:

    Härliga somriga bilder med ett fint ljus i, särskilt killen som ligger i vattnet.

  3. mormor skriver:

    Lekker sommertriss 🙂
    Nyt kvelden 🙂

  4. Jah Hollis skriver:

    Det ser riktigt somrigt ut på dina bilder.

  5. SigridfraEnget skriver:

    Jättefina bilder!

  6. Pialotta skriver:

    Killen här på flotten vilken sommarkänsla jag får, riktigt somrigt o så fint foto 🙂 Sommarblommor är det verkligen nu .. de vilda gillar jag allra mest.. en dag när jag får trädgård ska jag minsann ha en del vildvuxet 😉 Fast det är en önskedröm ..Bor i lägenhet med liten balkong för två .

  7. bella skriver:

    Badbilden är bara bäst! Det ser ut som en sommarkväll när någon vääägrar att sluta plaska 🙂

Kommentera

