Fototriss nr:180 Gammal

En bild på mig själv kanske skulle passa, men så gammal är jag ju inte;)

Men andra gamla saker hittade jag i arkivet:

Mer gamla bilder hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Fototriss nr:180 Gammal

  1. Pysselfarmor skriver:

    Den där fina hinken i mitten med mycke patina – kan du inte lägga beslag på den och sätta blommor i den :-))

  2. Maria G skriver:

    Snygga och fina bilder på gamla ting!

  3. Tinezza skriver:

    Får mig att tänka på Pippi Långstrump av någon anledning. När hon letade gamla bra att ha saker.

  4. Anneli skriver:

    Gammalt och rostigt har också sin charm!

  5. Marit Johansson skriver:

    Javisst är det gamla saker, fint!

  6. Pialotta skriver:

    gamla, rostiga prylar o tillbehör är så vackert.. speciellt på foto och du har hittat riktigt nostalgiska motiv 🙂

  7. SigridfraEnget skriver:

    Fina, gamla saker…

  8. Lisbet skriver:

    Men så läckert. Jag tycker om det där patinerade, rostiga och ärgiga bitarna. Om man använder dem sedan på rätt sätt kan det göra en otrolig skillnad. Vill man rosta själv lan man doppa nytt i t ex äppelcidervinäger.

    Ha en skön vecka

  9. Charlotte skriver:

    Underbar rostig triss 🙂 rost är ju så otroligt dekorativt!!

  10. Linnea skriver:

    Det var läckra bilder, moppen är ju suverän. Resten också, rostigt o härligt. Bloggvännen BP skulle gå i taket av förtjusning om hon såg dessa!

  11. Jah Hollis skriver:

    Det var grejor som passar temat perfekt.

Kommentera

