så är det…

Ledig en helt vanlig onsdag ,känns skönt men konstigt. Känner att jag inte riktigt kan slappna av och vara ledig i huvudet.

Mycket som ska planeras för hösten, Oliver till ny skola, jag ska byta förskola till grannen, men ha ansvaret kvar på min förskola idag.

Scheman ska fixat till personalen m.m.

Så mitt liv går framåt fort . Snart är det dags för semester igen. I år kommer jag ,maken och L o O åka till Phuket i c:a 3 veckor mmmm vad härligt det blir. A kommer hålla ställningarna här hemma, förhoppnings blir det renoverat i vår lägenhet när vi är borta. Tänk vad enkelt det skulle vara.

Idag har vi inga större planer . Byta ett spel till killarna och ja inte så mycket mer.

Ha en bra nationaldag.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till så är det…

  1. bella skriver:

    Låter underbart med Phuket, man kan säga att mitt resesug slog till ordentligt.
    I vinter dååååå minsann, men på sommaren vägrar jag lämna norden. Jag SKA ju faktiskt till (håll i dig) till Örebro efter midsommaren.
    Men ”Vad är väl en kväll i Phuket mot en dag på en dragig fotbollsplan i Örebro?)

Kommentera

