Fototriss 181: Lugn och ro.

De här bilderna symboliserar inte lugn och ro i sig. Men för mig är det lugn och ro vi åkte till Tensta Parkour i går och i en och en halv timme hörde jag inte mamma ska vi mamma kan vi mamma vad gör du mammma?? I lugn och ro fotograferade jag.

Fler bilder hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss, Små prat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fototriss 181: Lugn och ro.

  1. Elisabeth skriver:

    Kan förstå att du får aktiva barn!

  2. Maria skriver:

    Fina bilder i din rofyllda triss…

  3. kajsalisasblogg skriver:

    Bara att sitta och titta på är ju lugn och ro det också. Ifall det var du som var inne och kommenterade hos mig för ett tag sedan, så funkade inte din länk. Kolla att du får med din webadress ( URL ) så får du fler kommentarer tillbaka av andra trissare, hittade dig på trissen.

  4. Den enes syssla den andres lugn och ro 🙂
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  5. Åh, det där känner jag iegn. Har ibland funderat på hur många gånger på en dag ordet mamma egentligen kan sägas ;-).

    Härliga bilder och extra njutfulla när man vet att det är ett lugn bakom dem.

  6. SigridfraEnget skriver:

    Härlig triss!

  7. Jah Hollis skriver:

    Den enes stim är den andres lugn och ro. 🙂

  8. Anni skriver:

    Ibland tror man att man ska få skavsår i öronen, men jag vet att jag kommer att sakna det där tjatiga ”mamma … ” så småningom. Skönt att hitta något som sysselsätter småttingarna (oavsett ålder)!

Kommentera

