Sista veckan…

På jobbet innan 4 veckors semester tar vid. Det ska bli så skönt jag börjar känna mig riktigt trött och utled nu.

Det vi gör på jobbet är att avsluta och på börja nytt scheman som ska fixas barnpärmar som ska i ordning . Så mycket data jobb blir det.

I förra veckan var vi ute på Norra djurgården där våra ute grupper håller till. En härlig dag med lite sol och lite regn.

Vi har också haft en avslutning på skansen riktigt mysig dag och jag var förvånad över att det är så mycket turister så tidigt på säsongen.

Vi har klippt oss också .

Så klart ville Lilla l har cristanio streck

Det var lite uppdatering ha det bra.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

