Onsdag 11/7 Torsdag 12/7

Så kom vi iväg . Planet skulle gå 14:30 från Arlanda till Bangkok men den tredje motorn var det fel på så vi kom iväg  en timma försenad.

Jag tycker inte om att flyga så när vi väl kom iväg så var jag som ett nervrak. Jag har verkligen försökt att hålla rädsla borta från barnen men den här gången gick det inte.  Vi kom ner hel skinnande  och stressade till nästa plan i  Bangkok . Den flygningen gick mycket smidigare . När vi var framme i Phuket  stod vår chaufför  och väntade på oss. Det var en  till person som skulle åka med oss och henne fick vi vänta på i ca:a en timme. Pust.

När vi kom fram till hotellet som är fint men, bilder stämmer inte riktigt . Vårt rum låg på tredje våningen och var fint men alla dessa trappor. Phu… Bytte genast till ett rum på en trappa. 2 rum med gemensam terass. precis vid poolen.

När det var färdigt hoppade killarna i  poolen och jag med. Sen gick vi en promenad ner till ”byn” och beach  v

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat, Thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

