Söndag 15/7

Idag har jetlagg lagt sig och vi känner oss normala. Idag var det första dagen utan ett moln på himlen. Eftersom det är bad förbud på stranden så hängde vi vid poolen hela dagen. Det finns inget bättre än att ligga under ett parasoll och bara njuta av en god juice .

Om det här vädret håller i sig kommer vi att se ut som pepparkakor när vi kommer hem. I och för sig gjorde Ludvig det innan han åkte men det kan han nog förändra. Solskyddsfaktor 30 och skugga ändå är jag röd som en kräfta.

I går kväll var vi nere på en nattmarknad. Mysigt att gå runt och kolla på allt krimskrams som finns.

Vi åt middag på en restaurang som hade hittills den bästa Padthai enligt ludde och lasse.

De provar varje padthai överallt det gjorde dom i Aonang också lite tråkigt kan jag tycka , de missar så mycket god mat.

Nu är klockan fem och jag ska ta mig in i duschen innan vi går ut och äter.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

