Regn här idag tisdag 17 juli.

En lugn dag är det . Jag började med en oljemassage. Så härligt . Tänkte att jag skulle gå en promenad på stranden. Men himlen öppnade sig . Alla små stånd där det går att handla kläder ligger under tak så dit gick jag fort. Hann bli dygn sur  i alla fall. Jag köpte en plånbok till min nya väska. Väldigt fint. I går sken solen då låg vi vid poolen och gassade hela dagen. På kvällen gick vi till Håkans bar och åt god mat.

Nu ska jag gå och läsa en stund och lasse ska göra massage.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

