Nu är det söndag igen! Fototriss har börjat…

Dagens tema är mat,mat,mat.

När vi var på semester nu i sommar undrar min familj varför tar jag bilderna på maten?

Man kan aldrig veta säger jag. Och mycket riktigt så får jag använda  mina mat bilder.

Många goda rätter åt vi både thai och andra.

Den här veckan firar fototriss 4 år med en tävling från coolstuff.

Mer bilder hittar du HÄR

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss, Thailand. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Nu är det söndag igen! Fototriss har börjat…

  1. Monica skriver:

    Åh thaimat.. är så gott o det är så fint komponerat också.. läckert för både öga o gom.. fina bilder!

  2. Pialotta skriver:

    Gör som du fotar nästan alltid bilder på mat, då jag är på fest eller här hemma oxså 🙂 Mat är som riktiga konstverk och det gör så mycket hur den serveras på tallriken eller uppläggningsfaten… tjusiga matbilder du klickat 🙂

  3. Kerstin skriver:

    Så praktiskt att ha färdiga matbilder. Jag är URDÅLIG på att fota mat. Jag hugger in på en gång. Mellanbilden ser så spännande ut. Den uppläggningen tilltalar ögat. Hoppas att det smakade lika bra;=)

  4. cat skriver:

    Den skålen med nudlar ser mycket smarrig ut 🙂 Fint trissat!

  5. kajsalisasblogg skriver:

    Den i mitten såg spännande ut, härlig triss.

  6. SigridfraEnget skriver:

    Man får fota allt man ser; en dag får man använda dom – som nu… 😉

  7. Pysselfarmor skriver:

    thaimat är gott speciellt på plats!
    ser att ni är tror jag i bangkok….har varit där två gånger.

Kommentera

