Den här veckan på Fototriss

Är det ett återkommande tema Så här ser det ut där jag är, i våras såg det ut så här hos mig.

Jag brukar stå i köks fönster och ta bilderna men idag valde jag att gå ut. Mer fototriss bilder hittar du här

Det regnade tidigt i morse men det är 21+ och sol nu .  Så här ser det ut i Gröndal stockholm :

Äpplena är mogna , men de passar bara fåglar:

Båtarna ligger och väntar på att få komma ut.

Rosorna håller på att blomma ut.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Den här veckan på Fototriss

  1. SigridfraEnget skriver:

    Riktigt fina bilder! Bra trissat

  2. SoF skriver:

    Tack för fina och rykande aktuella bilder från Gröndal!

    Glad söndag/SoF

  3. Maria skriver:

    Finfina trissbilder! Rosen blir min favvis 🙂

  4. Det var tre helt olika motiv. Snyggt fotat! Gillar äpplena.

  5. Ingrid skriver:

    En trevlig och omväxlande triss. Rosen var vackrast, men jag gillar nog äpplena mest.
    Tack för din kommentar hos mig!

  6. ormbunke skriver:

    Fin blandning på din triss. Ett plus till äpplebilden.Ha de gott

  7. Nett skriver:

    Så vackert 🙂

Kommentera

