Tiden går så fort.

Fast ändå inte. I går var det 5 år sen pappa dog. De känns som om det bara är kanske två år .

Det är 1 år och 2 månader mamma dog den tiden kan jag förlika mig med.

Antons farfar dog i går. Eftersom Anton inte har kontakt med sin pappa ( som för övrigt bara gör bort sig hela tiden) så var det hans , pappans, fd som ringde och berättade. Jag förstår inte hur man är funtad som människa när man inte tänker att ta kontakt med sin son när farfar har dött.

Helgen har varit ganska lugn. I går var Oliver hemma hos en nyfunne kompis från skolan. Körde ut honom till Ekerö,hämtade sen vid brommaplan. Där mellan var det stor handling och fix med ludde som skulle på fest med tema kändis. Han var utkläd till Louis i One direktion. På kvällen åt vi god middag  och jag fick leva utan vin, missade bolaget med 2 minuter.

I dag har det bara varit slappar dag, tvättat och läst lite. Killarna var på söder stadion där Hammarby hade familje dag. Så nöjda när de kom hem.

I morgon är det en ny vecka med många möten och en titt på en lägenhet.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tiden går så fort.

  1. bella skriver:

    Men kolla!! Ny designad blogg! Passligt modern känns den som. Jag beklagar dina sorger… och att Antons pappa är en 0-bryare.

Kommentera

