Det har varit tyst

här på bloggen ett tag. Jag har proiterat andra saker i mitt liv ..

Idag är temat på fototriss REFLEKTION.. som jag ägnar mig mycket  åt i mitt jobb. Hur har vi gjort vad kan vi göra bättre..

Här hemma blir det reflektion när jag gör de saker som ger mig lugn.

Bakning och matlagning  är något som gör mig lugn och jag kan tänka efter.

När jag var mycket yngre än nu stickade jag mycket jag har åter börjat sticka och då kan jag sitta ner i lugn och ro och reflektera hur dagen varit.

IMG_1309

IMG_1515


IMG_1516

Mer reflektioner ser du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Det har varit tyst

  1. Maria skriver:

    Fin och härlig triss!
    De där kanelbularna ser otroligt goda ut 🙂
    Ha en fin kväll!

  2. kajsalisasblogg skriver:

    Mmmm. kan nästan känna doften av nybakt i första bilden.

  3. Mias Mix skriver:

    Precis sådant som är härligt att göra för att få lugn o ro i kropp och själ!

  4. bella skriver:

    Jag tror jag kastar mig på färjan och kommer över… de där bullarna…… mmmm…

Kommentera

