2012 är snart slut och jag tänker få i hop 12 bilder av året..

januari…..

DSC_0531

Året började med att åka på Zinkens ute bana. Lilla l började spela hockey igen så det här var en uppvärmning.

Februari

DSC_0533

En av de få riktigt kalla dagarna var vi i viggbyholm och killarna spelade match som de vann!! Stora O fyllde 10 år.

Mars:

DSC_0678

Mars kom med en till Hockey match denna gång stor stryk.

Men våren var på väg.

April

IMG_0924

Påsken tillbringade vi nere i Kalmar hos goda vänner.

Maj

DSC_0847

Det kom en ny bebis till släkten så gosig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vi åkte till Skåne och hälsade på Stora J . Så mysigt att möta honom igen.

 

DSC_0043

Tack och hejdå i klassrummet för Stora O som lämnade trygga Gröndalsskolan till nya och bättre erfarenheter.

Det vi inte visste då var att Lilla L skulle börja skolan i augusti med ett nytt arbetslag.

Juli..

DSC_0169

Vi hade underbara semester veckor i Karon samtidigt som sommaren här hemma regnade bort.

Augusti

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_1158

Vi kom iväg till Gröna Lund tillsammans med våra Kalmar vänner. Vi var och tittade på Kent .

September

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag och Lasse satte på oss fin kläder och begav oss till

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stadshuset dit jag var bjuden för lång och trogen tjänst …

Oktober

DSC_0304

Mannen och jag tog en välbehövlig time out och åkte till Riga . Hade en härlig helg med snöstorm, hagelstorm och härlig blå himmel.

November

November har varit en grå månad så inga bilder blev tagna och lika med december .

återkommer med bilder om dem.

Gott slut och gott nytt år önskar jag er mina kära läsare.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 2012 är snart slut och jag tänker få i hop 12 bilder av året..

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Gott Nytt År kära Miloa!

Kommentera

