Stiltje..

Jag har verkligen kommit in i ledighets lunk.

Gör inte många knop alls, det är skönt men jag börjar bli lite rastlös.

Igår var vi hemma hos en vän till Lasse, det var två andra par där som visst har det som tradition att ses på nyårsafton.

Äta gott vilket vi gjorde . Men sen vet jag inte hur jag ska beskriva det.

Killarna satt i köket och pratade, jag lilla l och Stora O satt i vardagsrummet och kollade på tv.

De andra tjejerna som kom från Thailand satt i ett annat rum och kollade Thai tv. Inte särskilt sociala alls.

Vi åkte hem vid 22:00 och firade det nya året här hemma istället.

I dag har jag plockat lite och vaxat en jacka. Med det här vädret vi har nu så behövs det bra impregnerade skor och jackor.

Jag har passat på att göra en beställning på lite kläder från HM också.

Gott nytt år .

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Stiltje..

  1. Bella skriver:

    När livet lunkar på som vanligt kan det vara tråkigt… Och väldigt, väldigt SKÖNT! Gott Nytt År!

  2. Trebarnsmamman skriver:

    Oj, ja det blev ju ett konstigt sätt att fira nyår på. Tur ni rättade till det och åkte hem.

    Skönt att få vara ledig och pyssla med saker som man aldrig hinner annars. Jag har jobbat rätt mycket i jul så jag har aldrig kommit in i de lunket. Däremot har även jag hunnit slänga iväg en beställning till H&M. Tyckte de hade en del fint till pojkar. Tjejerna däremot fick typ inget. J är tonårigt kräsen och E har hur mycket kläder som helst som hon dels fått och dels ärvt.

  3. Intressant att det finns så där mycket snö i Stockholm. Jag har släkt och vänner där och får väder- och snödjupsrapporter då och då 🙂 Kul att surfa runt och se olika bilder från Fototriss!

Kommentera

