Bilder från arkivet

symboliserar PAR som är temat på foto triss idag .

De här bilderna är tagna på en skolgård på en ö på Åland, där vi har/haft ett torp.

Den här veckan är det tävling och fina priser från COOLSTUF . Mer bilder finns HÄR

DSC_0879

DSC_0878

DSC_0882

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Bilder från arkivet

  1. kajsalisasblogg skriver:

    Kul ide till partrissen och roliga foton. Min förra kommentar hamnade visst fel.

  2. jacglenphoto skriver:

    har nog aldrig sett ett par traktordäck på bild när jag tänker efter men detta blev riktigt skoj , jag antar att det var från en lekplats ??
    Ha en skojig vecka ..

  3. Ingrid skriver:

    Så bra att du fick de här däcken på bild. Man kan ha användning för allting i de här fotoutmaningarna.

  4. lajsa87 skriver:

    Fint! Gillar vinkeln på sista bilden mest!

  5. Anna-Lena skriver:

    Samma motiv ur tre olika vinklar. Fin triss.

  6. Linda skriver:

    Kul triss 🙂

  7. Jah Hollis skriver:

    Fin variant på partemat.

  8. Borgmästaren skriver:

    Roligt trissat!

Kommentera

