Hårt Fototriss del 208

Vintern har verkligen satt sitt grepp här i Stockholm. Det är hårt för många som måste av olika anledningar leva ute.

Jag som har ett varmt hem att vara i klagar ändå på den kalla hårda vintern som är.

För ett tag sen gick jag lite vid Mälaren och hittade lite hårda saker.

DSC_0383

DSC_0376

DSC_0380

 

Mer bilder om HÅRT hittar ni HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Hårt Fototriss del 208

  1. Mormor skriver:

    Det er hardt nok at det er vinter om man ikke skal være nødt til å oppholde seg ute 24/7.
    Ha en nydelig søndag 🙂

  2. Matfarbron skriver:

    Dom två första bilderna är häftiga

  3. Anna-Lena skriver:

    Hårt… men härligt. Första bilden är väldigt fin.

  4. Annie skriver:

    Åh, fina bilder! 🙂

  5. kajsalisasblogg skriver:

    Isiga Stockholmsbilder. Jag har svårt att tänka mig att jag legat och solat med en glass där du tagit den sista bilden. En riktig vintertriss. Hoppas det blir bättre väder i Rålambshovsparken den här sommaren än den förra.

  6. Jah Hollis skriver:

    Hårda motiv i vinterns hårda grepp. Nu ska det visst komma etter värre över Stockholmsområdet. Jag är glad så länge det bara är små, små flingor som singlar ner över Malmö.

  7. Jenny skriver:

    Fin triss!

  8. Jag har ett iskallt hem där det krävs dubbla tröjor, täcke och filt för att hålla sig varm men ändå klagar jag inte! Jag ÄLSKAR vintern och tycker om kylan! Kylan gör vintern ännu vackrare! :O))

    Ha en härlig vecka!

  9. lajsa87 skriver:

    Jättefina foton! Riktigt fint trissat!

Kommentera

