BLÅ….Tema Fototriss.

Vaknar halv 8 ligger och tittar ut genom fönstret på en himmel som är BLÅ.

Går upp maken frågar vad jag ska göra? Gå ut och ta kort på BLÅ himmel. Det blev inte så stora nyanser av BLÅ, men Här är resultatet.

DSC_0408

DSC_0410

 

DSC_0409Fler BLÅ bilder kan se här.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till BLÅ….Tema Fototriss.

  1. Veiken skriver:

    Underbara blå himmel! Nu är det på G med vår och annat ljuvligt!

  2. Ja men du vad är vackrare än just en blå himmel..ingenting om du frågar mig. 🙂

  3. Jah Hollis skriver:

    Det är gott så. Fina trissbilder.

Kommentera

