Glad Påsk

Fototriss handlar om påsk.

Vad innebär Påsken för mig?

Vi tar det lugnt gör inte många knop . Jag lagar mat och äter, äter.

IMG_0168

IMG_0176

IMG_0175

 

Här finns det mer bilder

En bonus bild bjuder jag på

IMG_0130

 

Symboliserar tid att ta det lugnt på morgonen.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Glad Påsk

  1. Jah Hollis skriver:

    Känns helt OK. Fina trissbilder.

  2. Anna-Karin skriver:

    Ja, mycket mat och godsaker blir det. Skönt att kunna vila ut lite ibland också :). Fint trissat!

  3. Ninnie skriver:

    Det ser ut som en fin påskhelg!

  4. Elisabeth skriver:

    Det är bra att ta det lugnt under dessa högtider, finns inget att stressa upp sig för =)

  5. Nett skriver:

    Det där ser gott ut 🙂

Kommentera

