Jag trotsade

min onda magen. Som i och för sig inte gör ont på morgonen och gick ut på en promenad runt sjön.

Så härligt att gå med bra musik i lurarna.

När jag kom hem igen åt jag frukost med killarna och löste melodikrysset, passade på att ta en vals med Stora O i köket, han klarade det väldigt bra.  Efter att han har fått positivt på musiken i skolan sjunger han hela tiden och dansa gick bra det med.

Städade badrummet och ner till tvättstugan, innan tog jag värktabletter för då hade magen satt igång igen.

Vek tvätt med maken. En trevlig stund. När vi var klara åkte vi till Teamsportia och lämnade tillbaka en sparkcykel till lila l . Den var stabil och vickade i stången. Passade på att äta lunch där.

När vi kom hem lämnade vi av barnen och åkte till Liljeholmen och hämtade mitt bankkort.

Hittade en klänning och kofta som jag ska ha på ett brölopp i sommar.

När vi kom hem igen dog jag i soffan och det var så skönt.

Till middag blev det sushi  . Och nu är det hockey.  Heja Sverige.

 

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

