Fototriss 217

Har tema kyrkor. I oktober förra året var jag och min man i Riga och där besökte vi Stefans kyrkan (tror jag det var)

CIMG0136

 

CIMG0120

 

CIMG0121

 

mer kykror finns här 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fototriss 217

  1. Maria skriver:

    Fint trissat med fina kyrkobilder!
    Ha en bra dag!

  2. kajsalisasblogg skriver:

    Riga är en vacker stad, har varit där men missat den kyrkan. Kul att se den hos dig.

  3. Jah Hollis skriver:

    En kyrka som ser rätt medfaren ut från insida, men fin innanför skalet.

  4. Mormor skriver:

    Nydelig innenfor 🙂
    Flott ris som viser at man skal ikke skue hunden på hårene.
    God kveld 🙂

    http://www.starbear.no/mormor/2013/05/05/fototriss-del-217-kyrkor/

  5. Elisabeth skriver:

    Fina bilder =)

Kommentera

