Fototriss i dag är ätbart som tema.

Till middag idag ska vi äta köttfärssås.

I den finns det bland annat den här:

DSC_0435

DSC_0439

 

DSC_0445Mer ätbara foton hittar ni HÄR

 

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fototriss i dag är ätbart som tema.

  1. kajsalisasblogg skriver:

    Du fick verkligen fram den fina röda färgen hos paprikan i dina bilder.

  2. Triss i paprika!
    Paprika är gott speciellt grillad tycker jag.

  3. Jah Hollis skriver:

    En sådan kan sätta piff på mycket ätbart.

  4. Elisabeth skriver:

    Va sugen jag blev på paprika nu! =) Proffsiga foton! =)

  5. Solvarma Irene skriver:

    Unerbara grönskande bilder du bjuder på.

Kommentera

