Fottotriss i dag är temat inramat

Jag började dagen med en promenad på vägen tog jag några kort med IPhone 5 . Träden gör en bra inramning här i Gröndal.

IMG_0323

 

IMG_0325

 

IMG_0328

 

HÄR hittar du mer Inramningar

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Fottotriss i dag är temat inramat

  1. Rantamor skriver:

    Blir väldigt fina inramningar den här årstiden när allt är grön,
    och skönt.
    Helt klart en godkänd triss som jag gillar.

    Tjingelingen från Rantamor.

  2. Jah Hollis skriver:

    Det var snyggt inramade naturmotiv.

  3. Maria skriver:

    Ljuvliga bilder från din promenad!
    Grönskan ramar in allt så vackert nu.
    Ha en fortsatt bra dag!

  4. Veiken skriver:

    Det gröna är så fint och inramningarna blir därefter. Snyggt! Jag gillar den här trissen!

  5. Freja skriver:

    Härliga inramningar! Älskar det gröna och solskenet!

  6. Mias Mix skriver:

    Fina gröna inramningar, speciellt mittbilden 🙂

  7. Anni skriver:

    Så fint! Junigrönskan är verkligen vacker, det har du fångat bra!

Kommentera

