Fototriss nr:222, Flytande

Fundera en stund i går på att springa ner till hamnen för att ta bilder på MS Stockholm som tog Prinessparet ut till Drottningholm.

Latheten slog till och bilder ur arkivet blev det. Tänk snart är vi tillbaka i den här poolen. Åh vad det kommer att bli underbart.

DSC_0155

DSC_0295

DSC_0624

Mer flytande bilder finns som vanligt HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fototriss nr:222, Flytande

  1. Mias Mix skriver:

    Arkiv är bra att ha! Härliga bilder som får mig att längta till sommarens första dopp!

  2. Maria skriver:

    Arkivet är ett bra ställe att ta till när man inte kan vill eller orkar ge sig ut för att ta nya bilder 🙂
    Härlig triss med finfina bilder!
    Ha en fortsatt bra dag!

  3. Freja skriver:

    Den poolen skulle jag oxå längta till, det ser härligt ut!

  4. Jah Hollis skriver:

    Jag klarar mig bra utan kungligheternas lekstuga. Det blev ju en bra triss även utan dom. 🙂

  5. Pysselfarmor skriver:

    Så skönt avkopplande det ser ut i ettan. Säkert hade grabbarna det kul där i poolen.

  6. Caroline skriver:

    En fin triss!
    Arkivet är bra att kika i emellanåt, för att finna bra bilder till utmaningar.

Kommentera

