Vi hade planer att åka till Åland…

men det blev midsommar på hemma plan. Det krävs en  viss planering att åka till kobben.

Jag har varit borta några kvällar den här veckan så varken tid eller ork har funnits.

Vi tänkte att vi skulle åka ner till Tyresö slott istället ,när vi kom till avfart Bollmor var det lång kö.

Leta parkering nere vid slottet skulle bli galet. Så vi åkte hem igen. Min käre man fixade god tårta och jag god middag bestående av marinerade enterecote (hur det nu stavas) olika sillar och så klart färsk potatis. Mums.

IMG_0391

Förra året var vi där i alla fall…

DSC_0055

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

