Tänk nu är fototriss tillbaka..

Så roligt tycker jag.

Passade på att ta lite bilder när jag och maken tog en promenad då var det molnigt och inte så mycket sol.

Nu skiner solen härligt här i Stockholm.

Men SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR…

IMG_0793 IMG_0795 IMG_0794

Mer fina bilder från vårt avlånga land och världen hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tänk nu är fototriss tillbaka..

  1. Mmmm Stockholm har många sköna platser..du tycks ha hittat en fin bit av huvudstaden..härlig triss.

  2. Anneli skriver:

    Härligt med promenader och fina bilder fick du med!

  3. Jah Hollis skriver:

    Det ser ju ut att ha varit en fin dag trots ett och annat moln på himlen.

  4. Mias Mix skriver:

    Härlig o vacker promenad! Där skulle jag gärna gå!

  5. Beppan skriver:

    Fina bilder från din promenad. Lite moln på himlen gör ju bilderna mer
    spännande än om solen strålar för fullt från en knallblå himmel.

  6. irkirk skriver:

    Härligt med en promenad i Stockholm. Gillar mest mittenbilden med det alldeles stilla vattnet

  7. kajsalisasblogg skriver:

    Kan man inte sola så har man ju en kamera i alla fall. Fina bilder.

  8. Linnéa skriver:

    Fina bilder från vårt vackra Stockholm, är du möjligtvis nere vid sjön Trekanten, ser likt ut. Själv knatar jag ofta omkring i Vinterviken, men var p torpet i helgen.
    Ha en fin vecka!

  9. Karoleen skriver:

    Det är lite härligt trots allt när regnet och solen går om vartannat… det känns som att det händer saker =) Men sommaren får inte vara förbi ännu, tycker jag själv, men det är väl så det är varje år! =) Fin triss!

  10. Kicki skriver:

    Härlig promenad i vacker miljö vid vattnet!

Kommentera

