Igår var jag på invigningen

av Tele2arena. Vilket ös det var. Kent var så klart bäst men även Robyn, som körde gamla hits var bra.

Det var många olika former av ränder vilket  passar bra idag när temat i Fototriss är randigt!

CIMG0606

Robyn i sitt esse.

CIMG0619

Winnerbäck

CIMG0614

Winnerbäck bakom alla ränder.

Jag var så hänförd av KENT så de har jag bara filmsnuttar på instagram @Miac17

Mer ränder hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Detta inlägg publicerades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Igår var jag på invigningen

  1. Mias Mix skriver:

    Härliga bilder! Har en kompis som var där och hon var jättenöjd! Jag satt o kollade i arkivet och tänkte ta liknande bilder från Tomas Ledin-showen 🙂 Bra trissat!

  2. kleveland86 skriver:

    Snygg triss! Kul med en sådan tolkning av temat, ljus är alltid snyggt på bild 🙂

  3. Axart skriver:

    Häftigt, den sista är helt magisk!
    AX

  4. Freja skriver:

    Vilka läckra ränder, väl trissat!

  5. Marit Johansson skriver:

    Här har du fångat riktigt häftiga ränder, coolt!

  6. Jah Hollis skriver:

    Konsertbelysning funkar bra till det randiga temat. Jag har lite sådant med.

  7. Karoleen skriver:

    Snygga bilder du har tagit… Stålkastare är ju inte alltid det enklaste att fota! Snygga bilder och det verkade vara bra drag på arenan =)

Lämna en kommentar