Svart är temat i Foto triss..

Det är mycket svart i min omgivning men de här bilderna är tagna på ett pensionat i Bjuv, Skåne som vi precis har kommit hem ifrån.

DSC_1055

De som hade Pensionat Rosen torp hade så mycket saker. Bland annat elefanter .


DSC_1056

En som bokstöd passade bra

DSC_1072En svart skugga i fönstret. Tyckte den här lampan var fin.

Mer svarta bilder ser du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Svart är temat i Foto triss..

  1. Mias Mix skriver:

    Bokstödet var ju riktigt sött 🙂

  2. Pialotta skriver:

    Tjusiga dekorationer på det Pansionatet 🙂

  3. Karoleen skriver:

    En fin söt liten elefant. Jag har alltid velat ha en sådan med mig från mina resor, men det har aldrig gått att få hem dem på ett smidigt sätt =)

Kommentera

