Fototriss

Det var länge sen jag var med i fototriss. Har inte haft motivation att blogga.

Idag är det utsikt som är temat.

I somras var vi upp vid  BIG BUDDHA i Phuket.

Fin utsikt var det där uppifrån.

DSC_0735 DSC_0736 DSC_0737Mer bilder finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss, Små prat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fototriss

  1. Lotta skriver:

    Din förtsa bild är ju bara sååå vacker….

  2. En plats i solen skriver:

    Wow vad vackert! Tack för ditt tips om objektiv 🙂

  3. Tornevall skriver:

    Här hade vi en riktigt stämningsfull triss. Otroligt vilka fina vyer du har tagit fram! Fastnade speciellt för den sista i ordningen 🙂

  4. väldigt fina bilder 🙂

  5. Barbro S skriver:

    Så vacker utsikt. Jättefina bilder.

  6. Freja skriver:

    Vilka vackra utsikter!

  7. Anni skriver:

    Oj, så exotiskt det blev med snöfallet över dina vackra foton! Någon gång skulle jag nog också vilja se det där på riktigt …

  8. Jah Hollis skriver:

    Snygga utsiktsbilder du visar i din triss.

Kommentera

